ff een berichtje - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van angela uijterlinde - WaarBenJij.nu ff een berichtje - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van angela uijterlinde - WaarBenJij.nu

ff een berichtje

Door: angela

Blijf op de hoogte en volg angela

27 Januari 2009 | Bahama's, Nassau

he lieve mensen,

hier even een klein berichtje uit de Bahama's.

het is hier ongelofelijk mooi,witte stranden en blauwer dan blauw water!ik heb het ontzettend naar me zin,we zijn lekker vrij omdat we in dry dock liggen,het is herrie 24 u per dag en het schip is een groot zooitje.ben benieuwd of ze het op tijd af krijgen voor vrijdag.
Ik heb nu wel een hele mooie passegiershut,maar moeten vrijdag weer terug naar onze eigen hut.
Vanavond met een groep stappen ook veel nederlanders,wordt erg gezellig denk ik.
lieve mensen,ik wil meer fotos kunnen plaatsen,maar willen jullie me foto ruimte geven ;)
de fotos van afgelopen dagen staan op me hyves.
bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!!

veel liefs uit de bahama's

  • 27 Januari 2009 - 18:46

    Helen:

    Klinkt geweldig moppie, geniet ervan!

    Liefs

  • 27 Januari 2009 - 18:54

    Reiny:

    Ziet er geweldig uit!! Net een sprookje!Geniet nog maar even van je luxe-hutje...want ik begrijp dat jouw eigen hut niet zo super is!! Bahama's...daar dromen wij alleen maar van!! haha!!! Succes...en top dat je het zo naar je zin hebt!

  • 27 Januari 2009 - 19:16

    Pieper:

    haha ansie
    ziet er goed uit hoor geniet ervan groeten

    p.s. me haar is nu 6 centimeter dus neem een goed schaartje mee als je weer terug komt

  • 27 Januari 2009 - 19:35

    Iena:

    Helemaal top Ans, lekker genieten!
    Voor iedereen die dit leest..geef Angela extra fotoruimte!! Dan kunnen we meegenieten van dr mooie foto's, anders kan ze geen nieuwe toevoegen!


  • 27 Januari 2009 - 21:03

    Marijke V H:

    Hey Ans, Echt fantastische foto's ziet er uit als in de film. Kijk al uit naar de volgende berichten. Groetjes Marijke en natuurlijk ook de rest van ons!

  • 28 Januari 2009 - 05:51

    Wilma:

    hoi angela
    Gossie,wat heb je het slecht!!!!Maar geniet nog maar lekker hoor,straks is het weer werken voor je
    Groetjes Wilma B

  • 28 Januari 2009 - 08:03

    Nina:

    Jemig Ans!
    Zo te horen heb jij het goed naar je zin! Leuk hoor :)
    Wij vermaken ons ook wel bij de zonnebank..en ons bitterballetje..;)
    Leuk om al je verhalen te lezen, heel veel plezier nog!

    XX Nina

  • 28 Januari 2009 - 09:30

    Pa Piet:

    Hey lieverd,mooie fotos heb je er bij gedaan.

  • 28 Januari 2009 - 09:41

    Pa Piet:

    Ik deed weer wat verkeerd dus ga nu weer verder.Ben blij dat je het naar je zin hebt je bent ook helemaal niks als je op de kade staat naast de boot wat een knoepert zeg.Dus je ben lekker een weekje vrij,das leuk toch van alles doen waar je zin in hebt.Hey meissie geniet ervan en we wachten weer op het volgende verhaal en de fotos.Een dikke kus uit het koude Loosdrecht.

  • 28 Januari 2009 - 12:38

    Dide:

    Hee Angela!
    Wat leuk om te horen dat je het naar je zin hebt! Gelukkig maar!
    Veel plezier nog mop!
    Kus

  • 29 Januari 2009 - 07:39

    Taat:

    Helemaal super Arie! Heerlijk geniet van je weekje en dan weer succes met werken volgende week!

    xxxxxx

  • 01 Februari 2009 - 14:07

    Marian:

    Lieve Ans,
    Wat goed om te horen en zien dat je het naar je zin hebt. Geniet van al dat moois. ALLEEN DIE HUT!!! Net zo'n bende als toen je met de familie Ham in Turkije was. Komt ons bekend voor. Lieve groetjen van moeders.

  • 03 Februari 2009 - 11:14

    Martin Uijterlinde:

    He die ans, ik zat me te vervelen in het ziekenhuis en dacht ik ga even kijken of ans een nieuw bericht heeft. Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt meisje. Geniet met volle teugen en denk maar bij jezelf, laat ze toch lekker aankloten in dat kouwe Nederland ik neem nog een bacootje in de zon !!
    Tot horens moppie XX Martin

  • 03 Februari 2009 - 21:56

    Moeder Nel:

    Hey lieverd

    Het is gelukt je hebt extra fotoruimte je hebt nu ruimte voor 300 foto"s, en 30 min video,

    Dikke kussss

  • 04 Februari 2009 - 20:09

    Suus:

    Nou ansie kom maar op met die foto's dan!! We willen wel weer wat horen en zien vanaf de Bahama's.
    Liefs Suus

  • 11 Februari 2009 - 08:23

    Jan&Suus:

    He lieve ans,
    Gefeliciteerd met je ouwe zus!! We zullen een wijntje voor je nemen.
    Dikke kus Jan,Suus,Isabel en Wessel

  • 12 Februari 2009 - 19:20

    Aad Uijterlinde:

    hoi lieve angela,
    het ziet er allemaal erg mooi uit, wat een uitdaging en een mooi schip, lijkt wel een beetje op mijn boot,oke iets groter.
    geniet ervan.
    liefs aad en arjen.

  • 14 Februari 2009 - 18:01

    Ineke S :

    he die ans neemt het er van dit lijkt me enig zo een beetje inde ronte varen met met mooi weer

  • 16 Februari 2009 - 04:58

    Lex:

    Hoi Angela,
    Ik dacht, ik zal eens kijken waar je nu vaart. Zie ik je laatste bericht van 27 januari. Is de boot al weer in de vaart of ligt die nog steeds in het dok?
    Heb je al een beetje zeebenen gekregen?

    Groet
    Lex en Bep.

  • 16 Februari 2009 - 08:32

    Annemiek En Koos:

    Hoi Angela

    Ontzettend leuk om je zo te volgen op internet
    Fijn,dat je het naar je zin hebt het is een hele ervaring zo de halve wereld rond
    Laat gauw weer wat van je horen!

    Liefs van Annemiek en Koos

  • 17 Februari 2009 - 07:22

    Suus:

    Ansie, het wordt wel weer eens tijd voor een nieuw berichtje hoor. We zijn allemaal erg nieuwsgierig wat je allemaal aan het doen bent daar!
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bahama's, Nassau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2009

laatste lootjes!

16 Mei 2009

Goodbye Carribean,Hello Canada

24 Maart 2009

Brand!

19 Februari 2009

een nieuw verhaaltje....

27 Januari 2009

ff een berichtje
angela

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 14684

Voorgaande reizen:

02 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: