Goodbye Carribean,Hello Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van angela uijterlinde - WaarBenJij.nu Goodbye Carribean,Hello Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van angela uijterlinde - WaarBenJij.nu

Goodbye Carribean,Hello Canada

Door: angela

Blijf op de hoogte en volg angela

16 Mei 2009 | Canada, Ottawa

he lieve mensen!

hier weer een verhaaltje vanuit mijn avontuur aan boord de Maasdam!

Ik zit hier nu alweer 4 maanden aan boord,de tijd gaat zo snel ik kan niet geloven
dat ik al op de helft ben.
Alles gaat nog steeds goed met me en ik geniet nog steeds (ook al wil ik soms naar huis!)
de laatste weken heb ik beleefd met ups and downs en iedereen weet ook wel waarom,maar ondanks dat heb ik het nog steeds naar me zin!

Ik heb in de laatste 4 weken in de Carrib nog wat leuke dingen gedaan voordat we naar Canada gingen.Als eerste heb ik een tattoo laten zetten op me voet :D een Carribische bloem hij is erg mooi geworden en ik ben er nog steeds erg blij mee,ook heb ik eindelijk met dolfijnen gezwommen,wat een ervaring is dat,ik ben samen met 2 collega"s geweest en we hadden 2 dolfijnen een half uur voor ons zelf dus dat was goed voor mekaar!
We zijn ook uiteindelijk met een hele groep op een Catamaran geweest in Barbados,dat was natuurlijk 1 groot feest met de nodige coctails :D... we hebben ook lekker gesnorkeld en gezwommen met schildpadden! helemaal super!
Natuurlijk hebben wij hier op het schip ook koninginnenacht en dag gevierd,
Ze hadden alles voor ons versierd op de moring deck(dat is de deck waar ze de ankers in halen en normaal kom je daar nooit),en echt iedereen die had oranje aan,zelfs alle andere crew members kort om een erg geslaagd feestje.
Op koninginnedag had ik een speciale uitnodiging gehad in me cabin van de kapitein om naar de borrel te komen voor alle nederlandse gasten en crew, en aangezien ik nu de enige nederlandse meid ben die aan boord werkt ben ik samen met de officiers gegaan en het was erg leuk om gewoon even lekker met alleen nederlanders te zijn en nederlands te spreken,we zijn er 2 uurtjes geweest en toen zijn we naar de crew bar gegaan om daar koninginnedag af te sluiten :D

Ik heb heel veel leuke en mooie dingen gezien en gedaan in de carribbean maar ben nu ook erg blij om hier in Canada te zijn.
we hebben er 6 dagen over gevaren om hier in Canada te komen.
Het waren 3 zee dagen en 3 port dagen waaronder:South Carolina,New port Rhode Island en Bar Harbor Maine! Ik ben er alleen af geweest in South Carolina en Bar Harbor en het waren erg leuke plaatsjes,maar erg koud... brrr..
De winterjas moest er weer van pas komen want het was er maar 10 gr een erg groot verschil
met het caribbische weer haha.....
vandaag zijn we in Sydney Nova Scotia,een heel leuk plaatsje met leuke winkeltjes dus ik heb lekker rond en de nodige dingen gekocht!ik heb helaas nog geen laarzen gevonden,maar ik hoop dat ik die in Montreal kan vinden,er schijnt daar een giga winkelcentrum te zitten,dus daar gaan we dan maar even een kijkje nemen!
Woensdag zijn we in Sept ill Quebec,dit wordt de eerste keer in dat plaatsje dat er een cruise schip binnen komt dus alle mensen zijn vrij die dag om naar het schip te komen kijken,ik denk dat het erg druk wordt,we wachten het maar af.
Aankomende donderdag hebben we een overnachting in Quebec,dat is voor mij de eerste keer,dus ik weet niet wat ik er van moet verwachten,we kunnen in ieder geval van boord om te gaan eten en te gaan stappen,dus ik hoop dat ik de volgende dag vrij ben!haha....

Ik heb trouwens ook een nieuwe manager sinds 2 weken nu en het is een leuke meid maar ze weet wel van aanpakken.Ze geeft ons nu nog een beetje vrije tijd en ruimte,maar vanaf volgende week als we beginnen met de 7 dagen cruises dan moeten we van 8 uur smorgens tot 10 uur savonds werken! :S
In die 7 dagen krijgen we 3 halve dagen vrij, geen hele dagen meer en dat is wel jammer!
Maar we gaan het wel veel drukker krijgen dus daar heb ik wel zin in,want dat betekent meer geld!

Lieve mensen ik ga er een eind aan breien,ik heb jullie nu weer een beetje op de hoogte gesteld over mijn leven hier aan boord,ik zal er een paar leuke fotos er bij zetten!!

Veel liefs vanuit het 10 gr koude Canada!

P.S IK HEB NOG ZO ROND DE 90 DAGEN TE GAAN VOORDAT WE IN ROTTERDAM ZIJN!
IK KAN NIET WACHTEN HAHAHA......




  • 16 Mei 2009 - 19:59

    Moeder Nel:

    Hey lieverd,

    Gezellig weer een nieuw verhaal van je, werd ook wel een keer tijd hoor,
    geniet nog maar lekker van je mooie avontuur, ook al is het hard werken, maar wat jij allemaal ziet en mee maakt daar droomt menigeen van, we tellen af tot aan rotterdam.

    veel liefs en dikke kus.

  • 16 Mei 2009 - 20:35

    Tante Ineke:

    Is er wel eens een dag dat je verveeld???Ik zou als ik jouw was een boek schrijven en het script verkopen,daar zit een film in( of was er al zo iets,loveboat)Leuk om weer even update te zijn van je doen en laten,al hoewel dat laten niet echt van toepassing is op jouw geloof ik.Geniet er maar van en als je weer thuis ben wil ik je bloemtjes tato zien. gr van ons hier allemaal vanaf de Lindelaan

  • 16 Mei 2009 - 20:43

    Vader Piet:

    hey lieverd!!!
    Leuk weer iets te horen van je,je kan nog wel ff op familie bezoek op nova scotia daar woont nog familie op prince edward island maar dat zal wel niet lukken.
    Je moet is wat meer fotoos er op zetten dat is leuk.
    Nou meid werkse nog en geniet er maar lekker van,maar voor je in Rotterdam ben heb je toch nog wel een keer een berichtje op je site gezet hoop ik? Nou ans we spreken elkaar tot horens en een hele DIKKE kus tot gauw.

  • 17 Mei 2009 - 10:36

    Gert:

    Hey Ans !

    De foto's zien er goed uit !
    Geniet er lekker van want het is zo weer voorbij !
    Groetjes

  • 17 Mei 2009 - 15:03

    Helen:

    He lieverd!

    Wat een leuk verhaal weer .Met dolfijnen zwemmen, geweldig lijkt me dat! Leuke foto's ook, je ziet er goed uit moppie! Veel plezier lieverd! Dikke kus

  • 17 Mei 2009 - 16:26

    Fam Winkelhorst:

    Ooohhh wat leuk!!!! Ans heeft een nieuw berichtje geschreven!!! Wat leuk om te lezen wat je doet en beleeft. Ook de foto's kijken is erg leuk, geeft een beetje beeld wat je allemaal doet, niet alleen hard werken toch! Dikke kus meissie en we moeten gauw weer eens skypen! xxx tante h.

  • 17 Mei 2009 - 19:27

    Myrte:

    Hi Lieve Arie,

    Ik hoop dat ik net zoveel mooie avonturen mag gaan beleven als jij! Morgen is het voor mij zover, ben benieuwd! Jammer dat ik je niet kan komen opzoeken in Rotterdam...Veel plezier nog daar!

    Miss U Xx My

  • 17 Mei 2009 - 19:41

    Suus:

    Wat een leuk een nieuw verhaal!! Ben weer jaloers.....zwemmen met dolfijnen.Super gaaf Ansie. Ben je alweer een beetje gewend aan de kou? Nu is het hier eindelijk eens warmer dan bij jou.
    Ben benieuwd naar je tattoo, ga je daar ook nog een fotootje van plaatsen?
    Nou Ansie, blijf vooral genieten ondanks dat je hele lange dagen moet gaan maken en spreek je weer op de msn!
    Dikke knuffel Jan,Suus,Isabel en Wessel

  • 18 Mei 2009 - 10:18

    Opa Van De Meent:

    hey ansie,

    ik heb je verhaal met je moeder gelezen in de beukenhof ,het ziet er goed uit,
    wat maak jij veel mee
    goed op je zelf passen ,en ik velang naar die grote mond van jou.

    dikke kus van opa

  • 22 Mei 2009 - 19:32

    Blin:

    hee lieve ans,
    leuk weer zo'n mooi verhaal van je te lezen!
    geniet er nog lekker van! k ga me best doen je ff te zien in rotterdam!! dikke kus

  • 22 Mei 2009 - 20:10

    Je Zus Caatje:

    Eindelijk weer een verhaal!! Ben blij dat je het nog steeds naar je zin hebt!! Zet je even de foto's er op van het dolfijn zwemmen, ben benieuwd!!
    Nou ansie, spreek je vast snel weer op msn of door de telefoon!!!

    dikke kus caatje

  • 26 Mei 2009 - 07:15

    Kaatje:

    Hé Ansie!
    Wat heerlijk om weer zo'n verhaal van je te lezen over wat je allemaal meemaakt. Al weer een beetje gewend aan het koude Canada? Is natuurlijk heel wat anders dan die prachtige zon.
    Wat gaf een tattoo zo heb je echt een aandenken aan je avontuur!
    Hopelijk spreek ik je binnenkort nog een keertje!
    Heel veel liefs Karin en natuurlijk ook van Jan en om niet te vergeten een paar kusjes van Hannah

  • 26 Mei 2009 - 10:17

    Jesse:

    hey ansie poesssssssssssssss
    kusje van jesse

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxnasssg dffg hfcbv44mggbchghgfg

  • 27 Mei 2009 - 19:30

    Ome Henk En Tant A:

    Hoi Ans

    Leuk weer een verhaaltje van jou.
    Je hebt weer een hoop meegemaakt,geniet er maar lekker van.
    Liefs van ons allemaal

  • 31 Mei 2009 - 09:21

    Ilona:

    hey Ansie, He he, eindelijk weer eens een langer berichtje van je.
    Geweldig zeg dat zwemmen met dolfijnen, heb je er mooie foto's van? Nou eindelijk kunnen we zeggen dat het hier warmer is als bij jou ha ha. Leuke foto's alleen wel een beetje weinig als je zoveel meemaakt, dus.... maakt je camara leeg op deze site kunnen we nog jaloerser worden. Je ziet er trouwens goed uit meissie. Heel veel plezier nog en niet meer zo lang wachten met nieuws hoor.
    Hele dikke knuffel!!!!!!!!!

    ps en laat je tattoo even zien!!!

  • 03 Juni 2009 - 18:14

    Lex:

    Hoi Angela,
    Nou dat is een hele tijd geleden dat ik wat van ons liet horen. Blij dat het goed met je gaat. Inderdaad is er een minder prettige periode geweest. Dat hoort helaas bij het leven. Goed dat je de downs wist op te vangen en gesterkt wordt door de ups. Als je zulke lange dagen moet gaan maken is er een voordeel. De tijd vliegt dan wel om en zo kan je lekker aftellen aan de 90 dagen. Ik wens je nog een behouden vaart.

    Lex en Bep

  • 08 Juni 2009 - 16:30

    Ria V Haren:

    ha ha dit had je niet verwacht he.
    Zie dat je ,je best vermaakt met al die mannen .oerrrrrr.
    hi hi.
    nee ben blij dat je het naar je zin hebt.geniet er maar lekkerrrrr van.xxxx
    grietjes ria.

  • 15 Juni 2009 - 12:29

    Tante Koos-ome Wim :

    hoi lieve ans.
    wat heb jij het toch ontzettend leuk.en wat geniet je van alles.zou dat ook wel willen.zet er nog eens wat foto"s op dan kunnen wij mee genieten vooral van die dolfijnen dag ans dikke knuffelvan ons ome wim tante koos

  • 12 Juli 2009 - 09:57

    Suus:

    He Ansie,
    Ga je nog wel even een verhaaltje plaatsen voordat je thuis komt of ben je der helemaal klaar mee?
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2009

laatste lootjes!

16 Mei 2009

Goodbye Carribean,Hello Canada

24 Maart 2009

Brand!

19 Februari 2009

een nieuw verhaaltje....

27 Januari 2009

ff een berichtje
angela

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 14683

Voorgaande reizen:

02 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: