laatste lootjes! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van angela uijterlinde - WaarBenJij.nu laatste lootjes! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van angela uijterlinde - WaarBenJij.nu

laatste lootjes!

Door: angela

Blijf op de hoogte en volg angela

29 Juli 2009 | Canada, Ottawa

he lieve mensen,

hier dan toch nog even een laatste update van mijn leven op de Maasie!

voor degene die het nog niet gehoord hebben,ik kom lekker naar huis 11 augustus :d:d:d!!
ik heb het heel leuk gehad hier de afgelopen 6,5 maand (wat een tijd),maar ben super blij dat ik naar huis ga!ik heb wel ervaren dat leven en werken op het schip totaal anders is dan op land!ik had het voor geen goud willen missen maar dit is iets wat ik niet voor een paar jaar zou kunnen doen.ik heb het ervaren als 1 groot avontuur waar ik alles heb kunnen doen en zien,en dat avontuur is nu bijna afgelopen!
daarom heb ik voor jullie nog een paar leuke foto's van de afgelopen dagen!en ja ik heb de eerste ijsberg gezien vandaag :S,toch wel een beetje eng als je er langs vaart!toch maar hopen dat de mannen weten wat ze doen op de brug boven!hahah...
we zijn nu onderweg naar groenland,en vanaf morgen zien we alleen maar ijsbergen en zeehonden die er op liggen!ik kan me er nog niets van voorstellen,maar ze zeggen dat het schitterend is!het wordt dan ook weer tijd voor de laarzen en winterjas :S want het schijnt erg koud te worden!

ik ga nog even genieten de laatste 13 dagen van mijn reis hier op het schip, en ik kan niet wachten om jullie allemaal weer te zien in het zonnige nederland!

  • 29 Juli 2009 - 18:09

    Marijke:

    Ha moppie

    Geniet van je ijsbergen en wat er bij hoort.
    Nog even en je bent weer lekker bij ons.

    Hele dikke knuf van onnozele en mij natuurlijk

  • 29 Juli 2009 - 19:24

    Moeder Nel:

    Hey lieverd,

    Geniet nog even van het laatste stukje, van al het moois dat je nog tegen komt, wij zijn ook heel blij als we je straks weer in levende lijfe kunnen knuffelen

    Dikke kussssssssss

  • 29 Juli 2009 - 19:27

    Ineke S :

    super ans dit nemen ze niet meer van je af en over 2 weken kan je nog een beetje vakantie vieren.

  • 29 Juli 2009 - 19:30

    Kaatje:

    Hé Ansie!
    Wij zijn ook blij om jou weer te zien hoor! Maar voor nu nog even genieten en tot de 11e!
    Liefs Jan, Karin en Hannah

  • 29 Juli 2009 - 19:38

    Ineke:

    Het verbaasde me wel toen ik hoorde dat je naar huis komt maar ik begrijp het wel, home sweet home. Maar je hebt als geen ander de 2 uiterste klimaten van dichtbij ervaren.Wees zuinig op je laarsen, ze zijn hier ook bijna nodig.We zien je snel weer als vanouds in het dorp, en neem vooral ook de tijd om afscheid te nemen van het bootleven, de vaste wal is ook wel een stug. gr van de" de langetjes" van de lindelaaan.

  • 29 Juli 2009 - 20:56

    Helen:

    Heee lieverd!

    Geniet van je laatste dagen op het schip. Die ijsbergen waar zeehonden op liggen lijken me echt geweldig! Ben blij dat je weer bijna terug bent :D Mis je!

    Liefs xxxxxx

  • 29 Juli 2009 - 21:27

    Daantje:

    Het ansie leuk dat je nog een verhaal heb geschreven. Jesse vind het ook heel leuk dat je weer naar huis komt. Co is bij ons op de camping maar die mag wel weer naar huis en jij moet komen haha. Heel veel plezier nog en geniet van de dingen die je gaat zien. Vanuit valkenburg een hele dikke kus van ons allemaal.

  • 29 Juli 2009 - 21:31

    Suus:

    He ansie, leuk om nog een verhaaltje te lezen! Geniet van je laatste dagen en tot de 11e.
    En ook van ons uit Valkenburg een dikke kus

  • 30 Juli 2009 - 07:25

    Taat:

    Arie! Geniet deze paar daagjes nog maar goed, ook hier gaat de sleur gewoon door hoor ;)
    Heb super veel zin om je weer te zien!
    Dikke kusss

  • 30 Juli 2009 - 10:32

    Tante H:

    Hee ans!!!
    Wij zijn er klaar voor hoor, dat je weer naar huis komt. Het is lang genoeg geweest! We moeten nodig even knuffelen! Nog even genieten en doorzetten voor jou en dan iedereen weer zien als je de 11e thuiskomt.
    Zie je dan xx
    Tante Hen en natuurlijk de rest van de familie

  • 31 Juli 2009 - 06:01

    Marientje:

    Ansje, geniet de laatste dagen nog, want het gaat nu snel! Nog maar anderhalve week en dan kan ik je weer lekker vastpakken!!! :)
    Tot de 11e lieverd!

  • 31 Juli 2009 - 12:21

    Myrte:

    He Arie

    Wat fijn dat je bijna weer naar huis mag. Eindelijk iedereen weer zien, ik kijk er ook wel naar uit. Jammer dat ik je aankomst moet missen. Geniet nog van de laatste paar mooie dagen! Liefs My

  • 31 Juli 2009 - 18:35

    Caatje:

    Heey ansie!!

    Eindelijk weer eens een verhaal,haha
    We zijn de dagen aan het aftellen hoor. Het gaat nu echt opschieten!!!
    Nou geniet er nog even lekker van en dan zie ik je heel gauw weer!!
    Waar zijn de foto's??

    xx co

  • 02 Augustus 2009 - 13:03

    Mireille:

    Jeetje en dan ineens kom je naar huis.
    Geniet nog heel erg en wij je buurtjes zullen je met open armen verwelkomen. Robin is zo blij die staat te springen en roept jihoe jihoe jihoe mijn Ankela komt thuis. hihihi
    dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2009

laatste lootjes!

16 Mei 2009

Goodbye Carribean,Hello Canada

24 Maart 2009

Brand!

19 Februari 2009

een nieuw verhaaltje....

27 Januari 2009

ff een berichtje
angela

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 1282
Totaal aantal bezoekers 14687

Voorgaande reizen:

02 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: